skyll dig själv, dumjä...

Jag hörde om jägaren som blev attackerad och biten av en björn. Tydligen var det så att jägarens hund hade fått "nys" om björnens ide och ställde sig strax utanför och markerade genom att skälla. Jägaren kallade på sin hund som inte hade det minsta lust att lämna sin plats. Ja, det hela slutade med att jägaren försökte få bort hunden samtidigt som björnen vaknade och for ut från sitt ide och bet jägaren. Nu klarade sig mannen medans björnen jagades och blev till slut skjuten.
Precis när jag hörde nyheten reagerade jag inte. Men efter tag så slog det mig: är det inte det man få räkna med när man är ute och jaga, att det "skiter" sig och att istället kan jägaren bli den jagade. Och i detta fallet så förlorade jägaren. Eller rättare sagt, björnen vann!
Av någon konstig anledning så ifrågasätts inte jägarens roll i historien. För om han inte hade varit där så har jävligt svårt att tro att björnen självmant skulle vaknat för att ge sig ut och leta upp någon att bita. Nej, istället så är det en inkompetent man som med en stor penisförlängare sabbar dagen för björnen. Och självklart så får han "på pälsen".
Björnen vann! Han ska väl inte bli bestraffad för att han ville sova i lugn och ro, bara för att en dumskalle till jägare inte fattar att det är FARLIGT att vara ute och jaga! Skyll dig själv och ta på dig att du gjorde en dundetabbe!
Man blir sååå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback