den lille har funderat

None
I dag så var Viktor lite sjuk. Nja, sjuk och sjuk, men han har hostat som en lite galning. I alla fall så satt vi och pratade lite, efter maten och det är märkligt vad mycket han funderar på. Ja, han är ju bara 5 år och själv vet jag inte om jag satt och funderade på energi, elbilar m.m.
Eftersom samtalet var så roligt så tog jag fram min iPhone och spelade in en del av vårt prat. Tyvärr kom inte allt med men här är i alla fall en del av slutet.
För er/oss som vill lyssna via mobilen (mp3) så kan du lyssna här. Viktor har även en egen hemsida, och den hittar ni här.
Samtal med Viktor by svannte

Kommentarer
Postat av: Kickan

Djupa tankar av en 5-åring =))

Och ja....... russin ska man äta för sig själv... inte med något på =))))

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback