inte snabb

Ja, det är tydligen någon läser bloggen då och då. OK, jag är väl inte världens bästa bloggare, men det beror mest på att jag inte har lust att lägga tid på att sitta och skriva. I och för sig tycker jag det är rätt roligt att kommentera eller gnälla på vissa saker. Och gnäller man riktigt ordentligt så brukar det "sprida" sig. Tydligen så har en av Ronnebys skolpolitiker råkat hitta min blogg och läst bl.a. om mina åsikter gällande arbetstider/lön. Men han har inte kommenterat.
Min syster är däremot en som läser och kommentera min blogg. Och hon tycker att jag måste hålla min blogg up to date. OK! Jag får väl ta tag i det och förhoppningsvis får jag nya uppslag när jag nu byter jobb.

Vi får se hur det blir.

/svannte

Kommentarer
Postat av: Syrran

Såklart att jag kikar in här emellanåt =)
Imorrn smäller det!
Lycka till lillebror!!
kramar från systeryster

Postat av: Syster yster

Hoppas att det har gått bra på nya jobbet. Jag slår en pling nån kväll för rapport =)
kramar till er alla

2008-06-03 @ 22:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback