frukt smaka gott

Äpple!!! För mig är detta ett varumärke och ingen frukt. Och alt som oftast gör dom produkter som "slår" det mesta. Tänk att det finns en dator där du själv (äntligen!) bestämmer vilket system du vill använda! Jämför det med att använda exempelvis Volvo och inte kunna tanka på Statoil/Jet/OK, utan måste tanka ett bestämt märke. Jag tycker faktiskt det är samma sak. 

För ca 5 år sedan tyckte jag att det var uselt att det inte finns en dator som varr gjord efter användaren. Var det rimligt att datortillverkaren bestämde vilket system man vill använda, eller vad man ska använda datorn till. Det är JAG som ska bestämma det. Eller hur!? Tyvärr har det dröjt, men nu finns det plötsligt en tillverkare som tillåter det, nämligen Apple. Men OJ, OJ, OJ, OJ, vad jobbigt det är att inse det! Det innebär helt plötsligt att alla s.k. ANTIMACNÖRDAR måste erkänna att det här är BRA! För inte kan det väl vara så att någon människa på jorden kan tycka att det är dåligt? Eller? Jo, tyvärr är det så och det innebär att vi som användare kan köpa EN DATOR SOM FUNGERAR. 
OCH SPELAR DET NÅGON ROLL VILKET MÄRKE/TILLVERKARE DET ÄR SOM GJORT DEN? Givetvis!!!!!!!!

/svannte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback