feedburner, rss och webläsare

camino  
Som några kanske har märkt/läst så tillhör jag macnörd-skaran. Jag ska inte gå in på varför det blivit mac och inte pc. Men när det gäller webläsare så har jag åsikter.
Jag har prövat de flesta browsers som finns, ex. Firefox, Explorer, OmniWeb, Safari och pärlan framför alla, CAMINO.
Fan vilken bra läsare. Och då menar jag LÄSARE. Camino är den enda läsare som ritar upp sidorna på rätt sätt. För oss vanliga, som inte bryr sig om html-koder, öppna taggar och allt va fan det heter, så är detta en läsare som passar oss. Varje gång man kommer till en sida som inte funkar, och det har väl alla råkat ut för idag, så öppnar man Caminio. Och vips så funkar det. Inga som helst problem. Vet att det finns Linux-nördar (ja, alla som inte använder windows kallas nördar, som har liknande browsers. Men inom PC-världen så får man hålla sig till Explorer, Firefox och Netscape.
Enda problemet med Camino är att det inte finns en rss-funktion. Då är feedburner guld värt, vilket jag inte hade en aning om.
För er som har problem med rss, gå in www.feedburner.com.
/svannte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback