blogga - igen

Nu verkar det som om man har satt griller i viss huvuden. Kollegan Jonas K och jag försöker få våra elever att blogga för att få igång diskussioner etc. Nu håller jag på att berarbeta ledningen på skolan också. Lobbyverksamheten går långsamt framåt. Vår IT-tekniker, Fredrik, är på tårna och lobbar stenhårt för att "fenomenet" ska sprida sig i huset/skolan.
För att bloggandet ska slå väl ut, tycker jag det är viktigt att alla åldrar/typer möts för att kunna prata/diskutera. Då tror jag på bloggen som verktyg.

Nu gäller det för dig/er att ha åsikter! Kommentera och skriv vad ni tycker.
/svannte

Kommentarer
Postat av: Björn the interm

Hallå dumjävel! Huvudvärk idga? Vilken trevlig liten blogg du hade. Funderar skarpt på att skaffa en med där jag ska skriva om det su skriver i din blogg och smäda dig... mooahahaha... nä nu ska den här katten sova så man pallar jobba hela natten.
hoppas personalfesten var kul och att du har ett tungt huvud idag.
Hälsningar
Björn the interm

2006-12-09 @ 13:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback