nörden har blivit ännu nördiga

Fredagen den 25/7 gjorde jag det: köpte en iPhone. Det blev en 16 Gb, för störst vinner ju?! 
Själv är jag en ganska dålig användare av mobiltelefon. Jag ringer och skicka sms. Det är allt. Men nu är det i princip en bärbar dator som man köpt. iPhone är faktiskt helt otroligt bra. Surfningen är grymt bra och mail funkar hur bra som helst. Det är synd att man inte kan koppla ihop den med en 20" skärm och ett tangenbord. Men det kommer säkert.
För er som orkar så rekomenderar jag att ni går in på www.apple.com/se och kolla in presentationsfilmen av iPhone. Fega inte nu! 

/svannte

Kommentarer
Postat av: Blåtummen

Lägg fokus på nåt viktigt istället för en telefon, typ virke, spik, cirkelsåg..

2008-08-04 @ 21:59:58
Postat av: svannte

Blåtumme. Alla har vi våra "nördigheter". Du har din hammare o jag min äppelsak. /svannte

2008-08-06 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback