att göra rätt på fel sätt

Stieg Larsson. Författare och journalist. Bilden är hämtad från www.expo.se
Ni, som har läst min bligg tidigare, vet att jag skrivit om det här med nedladdning via nätet. Moraliskt anser jag att detta är olagligt och bör räknas som stöld. Men, och det är därför jag skriver det här inlägget, det beror på vad/vem man laddar ner.
Jag har skrivit om Stieg Larsson och hans Milleniumböcker. Böckerna finns som ljudböcker och jag rekomenderar dom vart. Men, KÖP DOM INTE! Maila mig så skickar jag dom istället till er.
Nu vet jag att vissa personer kommer reagera och troligen innebär det en käftsmäll nästa gång vi träffas. Det finns dock en anledning till min åsikt/ståndpunkt: bokförlaget Norstedt och personerna (bror och far) som ärver S Larsson ska inte ha en krona.
Deras agerande i historien är så pass skamligt att  dom borde bötfällas. Så ladda hem och ha en trevlig stund. GRATIS!
För mer info: besök svt.se och klicka er vidare till Uppdrag granskning, eller ladda ner programmet via svt's podd-tv (Milleniummiljonerna).

mvh
/svannte

Kommentarer
Postat av: Syrran

Oups.... där stack du ut hakan ordentligt, lillebror =))) Men jag håller helt med dig..... dom skitstövlarna ska inte ha ett öre!!

puss o kram

Postat av: anton

http://www.youtube.com/watch?v=21voUGVzym4&feature=related



Hallå din räv, kolla in denna sjukt bra låten.



/Kyhlbäck

2008-09-07 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback