tur att det finns nördar

liten besviken är man

Just nu så sitter folk med minipingisbord utanför Apple Store i NY och väntar på att bli insläppta för att köpa den nya iPhone. Min kommentar när Apple släppte nyheten om iPhone var att jag inte tyckte det var något speciellt med en ny mobil. OK, jag får väl erkänna att jag hade "lite" fel. Den är faktiskt skithäftig. Gå in på www.apple.com och klicka er vidare till iPhone och kolla in de videofilerna som finns. 
Som alltid så har Apple lyckats skapa en produkt som är enkel att använda. Säkerligen är det väl någon inställning som inte alla kan hitta med en gång, men det jag har sett via Apple's hemsida är bra. Riktigt bra!
Att detta är en produkt som det snackats om märker man när man kollar in amerikansk tv. Det snackas och snackas som tusan. Men va fan, det är en MOBIL och inget annat. NEJ, helt fel! Det är en iPod som du kan använda som mobil och det är en viss skillnad. Det innebär att jag inte behöver köpa någon iPod när jag ändå ska köpa den nya iMacen som kommer i juli.
JA, JA, JA. Erkänner villigt. JAG ÄR EN SUPERNÖRD!!!!

/svannte

Kommentarer
Postat av: Syrran

MacNörd =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback