är alla fuskare, eller är det någon annans fel?

Det tog inte så lång tid att hitta ytterligare dopade idrottsmän/kvinnor. Efter cykelåkarna så kommer tydligen friidrottarna. Det dök upp en 800-meterslöpare som varit dopad. Är det någon som blev förvånad? Inte jag i alla fall.

Kan det vara så att att dopningsindustrin är säsongsbetonad? För inte ha vi hört att Anders Södergren, Tobias Fredriksson eller någon annan skidåkare varit dopad under sommarsäsongen. Det är ju då som skidåkarna ha sin s.k. grundträning. Och visst vore det logiskt att dopa sig under "uppbyggnaden"? Eller ?

På tal om uppbyggnad: jag har tagit mig modet att kicka den s.k. snickaren som skulle bygga vårt/min förråd/studio/replokal. Det satt långt in, men till slut stod jag inte ut. "Ut är rätta ordet" som Bill/Bull skulle sagt, och ut åkte han. 
Sur som ättika, vilket är förståligt, så hämtade han verktyg och åkte utan ett ord. Konstigt tycker jag! Hade jag gjort ett lika dåligt jobb som honom. så hade jag suttit på mina bara knän för att få behålla jobbet. Men inte HAN. Nej, det var ju inte hans fel att bygget försenades med 1,5-2 månader. SÅ ÄR DET JU INOM BYGGNADSBRANSCHEN!
Varför utger vissa personer att dom är något som dom "inte" är? Varför ska det vara så svårt att erkänna att man har gjort fel och inte klara av "ALLT". 

Tur att jag är ofelbar, eller?
/svannte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback