liten besviken är man


liten besviken är man  
Ok, så har nördarnas afton startat. Tyvärr så måste jag säga att jag är liten besviken på de nya produkterna som Steven Jobs presenterade idag. Visst är telefonen läcker, vilket de flesta Appleprodukter alltid är. Men jag hade hoppats  det nya systemet Leopard, iLife7 med ett ännu bättre iMovie och Garageband, men framför allt uppdateringar av datorer, men helst några nya datorer.
Man kan inte få allt här i världen och Macworldexpo är ju inte slut. Så förhoppningsvis så kommer det fler nyheter resten av veckan.
/svannte

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad dom hittar på! Mactelefon!! =))
Sitter här och fnullar med wp.... har gett mig f-n på att jag ska fixa det!
Kram från systeryster nere i byn

2007-01-10 @ 17:35:31
Postat av: syrran

jag vet vad du kommer att säga när du läser ovanstående inlägg *hehe*
fnular ska det förstås vara =))

2007-01-10 @ 17:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback