Det går för fort

Så är helgen över. IGEN! Och det går så fort. Troligen är jag inte den ende som tycker att det går för fort. Och har man för mycket att göra, ja då går det skitfort. Själv har jag spelat tillsammans min gamle vän "Ögat", som jag inte har spelat med sedan 2-3 år. Kändes som lite nostalgi.
Lite reklam i sammanhanget:
Ögat spela även lite slagverk med Caj Karlsson & Världens Bästa Band. Caj har nyligen släppt en skiva och några elever på estetprogrammet på Knut Hahn håller just på att genomföra ett projekt tillsammans med Caj. Den 6/12 blir det en tillställning på Föreningarnas Hus i Ronneby och då kommer Ögat och jag spela tillsammans igen. Mer info om Caj hittar ni på:
www.cajkarlsson.se.
Jag kommer att återkomma till projektet med Caj senare. Tills dess önskar jag en Godnatt.
/svannte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback