nu är det snart dags

Så händer det! Helt plötsligt så börjar man bli gammal, riktigt gammal. Det börjar kännas i rygg och knä, och det hjälper inte att uppsöka herr Preutz (Karlskronas kotknackare, nr 1) Nej, det är sittups på kvällarna som gäller och promenader för att den "ack så lilla mage" ska återgå till den-där-magen-som-man-hade-när-man-var-35. Men det funkar ju inte! Och det är jävligt gott med en lite chokladbit då och då.
Nej, det är inte lätt att bli gammal. Fast jag får trösta mig med att syrran snart fyller 60. Ja, jag vet att det är några år kvar, men hon leder "duktigt". Och det känns betydligt bättre när man tänker på det.

Så: GRATTIS SVANNTE PÅ XX-dagen.

/svannte

Kommentarer
Postat av: Syrran

Pucko =)))
Du är närmare 50 än vad jag är 60!!
puss o kram

Postat av: Anton

haha! Så du hade en blogg.

http://www.drummerworld.com/Videos/Jojomayersinglehandedroll.html
Kolla här

2008-05-22 @ 00:24:58
Postat av: Syrran

Höj!! Har du inte tänkt att uppdatera nån gång??
Nu börjar det väl närma sig dagen D =))
kram o lycka till med nya jobbet!!!

2008-05-28 @ 09:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback