på tal om podcast

PODCAST. Innebär det att man måste ha en iPod. JA!

Och nu har den inhandlats! Efter mycket om och men så blev den en iPod Nano. Egentligen ville jag ha en iPod Touch, men tack o lov så fanns den inte hemma. I stället blev det "den lilla", och den funkar KANON.

Den låter bra och de filmer som jag lagt in är hur bra som helst. T.o.m. text i en film syns bra. Tanken är kanske inte att den ska fungera som en "mini-dvd", men i små portioner fungerar det bra. Och givetvis så kan man lägga podcastfilmer som exempelvis Mattias Karlssons filmer från
www.moderskeppet.se. Köp en du också.

/svannte


Kommentarer
Postat av: Kickan

Kul att du har kommit igång med att blogga igen =)
Bjuder du på en ipod så kan jag också tänka mig en *s*........ eller ska jag be morsan... och att hon i så fall får ta det på din del av arvet *hehehe*
Ha en fin helg!
puss o kram från systeryster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback