stress i juletid

Visst är det lite stressigt nu inför den ståndande högtiden. Alla ska göra ditt, datt och köpa julklappar etc. För att inte det ska bli allt för stressigt och för att man ska hinna med det "andra" så gjorde jag helt enkelt så att jag tog tjänsledigt i två dagar. Och det rekomenderar jag fler att göra. 
Så fruktansvärt skönt att hinna med det "andra" som man istället skulle fått göra kl 23.00 på kvällen om man jobbat som vanligt. Så för er alla som sitter som på nålar och har en massa "måsten" hängande över huvudet:
Ta det lugnt! Ta några dagar ledigt från jobbet och gör det andra. Det där "stressiga" blir så mycket lättare att göra sen.

Ha en trevligt helg, för det ska jag ha. Det ska bli inspelning med systersonen och dottern. Ja, om hon nu hinner med i julstressen. Och det blir en liten "premiär" med inspelning. Vi får se hur det låter.

/svannte

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det gjorde du rätt i brorsan =)
Oscar var jättenöjd!
Jag hörde att det blev sent......som vanligt *s*
Kolla in på mina bilder från dagen. Där är en speciellt till dig ;)
Ha en fin helg, ni också!
puss o kram

Postat av: Kusken

Julafton framförallt blev det ju asbra. haha

2007-12-31 @ 00:08:06
Postat av: Kickan o Lasse

Vi önskar hela familjen Sennerhall/Höglund ett riktigt Gott Nytt 2008!
Kramar

2007-12-31 @ 16:42:55
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback