dummare än dummare - eller?

Ja, så var man där igen. En del saker lär man sig aldrig. Huvudet har suttit löst sedan tidig morgon, och ska man ge sig på en personalfest så ska man vara i god form innan man kommer dit. Och då menar jag verkligen i "god form". Att tro att kropp och själ fortfarande är 20 år, är fåfängt och naivt. Lika förbannat så gör man misstaget om och om igen. Hon som istället körde sig och sin man till festen, hon mår mycket bättre och jag ska aldrig mer klaga på folk som kör till fester.
Man ska kanske försöka att halvera intaget av starka drycker och inse att man är betydligt äldre. Det innebär också att man borde vara visare, eller? Det återstå att se, och det kommer kanske något om detta vid ett senare tillfälle. Tills dess, ha det.
/svannte

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Jag har lärt mig =)))
Kram

2006-12-11 @ 18:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback