eventuellt ett byte

Tyvärr är jag inne i ett "icke-bloggande-stim". Det kommer inte "ut" så mycket ur fingrarna. Nej, det inte så att jag har tappat talförmågan. Absolut inte! Men ibland är det annat som kommer i vägen.
En sak som jag tycker är dåligt med blogg.se är att man inte kommer åt bloggen via mobilen. Därför testade jag att använda mig av blogger.com. Tyvärr är inställningarna lite begransade. Ja, det verkar t.o.m. vara svårare än på blogg.se. Får väl helt enkelt be syrran om hjälp. Om det funkar så blir det ett byte, och därmed försvinner svannte.blogg.se troligen.
Det suger lite, eftersom det är ett och annat inlägg som faktiskt är ok. Men jag får se vad som händer.

/svannte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback