oops! har helt glömt...

en kväll på sjuhalla badstrand
Har helt glömt bort att post lite bilder från sommaren.
Den här bilden är från en superkväll på "årets badstrand/sjuhalla badstrand". Vi grillade och hade jätteskönt.
I år har Viktor spenderat mer tid under vattnet än över. Tydligen är det en åkomma som hela familjen varit med om. Själv så fick en gammal f.d. militär ta hand om mig när jag var i Viktors ålder. Ja, eftersom jag tydligen var mer under än över vattenytan, samt att min mamma omöjligt kunde få tag på mig, så lyckades hon få den här militären att "ta hand om". Och det blev ju som bekant människa av mig också.
Mer bilder på Viktor hittar man på
www.musikobildsmedjan.se/viktor.

/svannte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback