premiären över

Så var premiären över! Igår kväll så repade/spelade någon i den nybyggda replokalen. Ljudet var väl inte det bästa, men med tanke på att lokalen i princip var helt tom så var det förvånansvärt dämpat ljud. Troligen blir det mycket bättre när tyg och dämp/akustik-skivor kommer upp på väggarna.
Jag var lite orolig över att ljudet utanför lokalen skulle vara högt/starkt, men det visade sig att det lät betydligt mindre än jag trodde. I och för sig så spelade Per och Oskar starkt så öronen blödde och det borde hörts mer utanför. Men det var som sagt mycket bättre än vad jag hoppats på.

Folköl då! Jo, det blev den traditionella folkölen. Nu gäller det bara att se till att det finns någonstans att lägga tomburkarna någonstans.

/svannte


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin blogg!

Postat av: Syrran

Får nog ta en sväng upp och kika på hur det har blivit =)
Jag är glad för din skull, brorsan!
puss o kram

2007-11-15 @ 23:55:50
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback