det var länge sen

Ja, jag vet att det var längesen det hamnade något inlägg på bloggen. Men det ska bli bättre med det.
Jag vet inte om jag nämnt det tidigare men vi (jag) håller på att bygga på tomten och dom som har varit i kontakt med hantverkare vet att det kan ta tid. Oftast är att hantverkarna bestämmer en dag och kommer en helt annan. Och det är i bästa fall. Vanligaste är nog att dom kommer en helt annan vecka.
Det är djävligt märkligt att inte resten av samhället säger ifrån. Tänk om jag som musiker skulle tacka "ja" till en spelning och sen dyka upp två dagar senare med förklaringen: a' du vet, det dök upp något annat så jag fick skjuta upp din spelning. MEN NU ÄR JAG HÄR". Tror inte det skulle funkat så bra.

Nu är sommarlovet här och jag hoppas jag kan ta mig tid och skicka in lite sura kommentarer om olika saker.

Hej hopp
/svannte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback