svannte.se

Efter mycket om och men så har jag registrerat sidan "svannte.se". SE blev det för att det var ca 120 kr billigare än COM och jag kommer troligen inte att använda engelska på hemsidan. Jo, några engelska ord blir det, men det kommer bara att handla om trummor.
Japp, sidan kommer mestadels att handla om musik och ”platsen”  som idag heter
www.bluesquartet.com/skola kommer nog att få adressen www.svannte.se/trumlektion. Som det är idag så hamnar jag under Ouagadougous hemsida och utrymmet där börjar blir lite för mycket. Och det är inte så många hundralappar det kostar att ha en egen hemsida.
Är det någon vits med att ha en egen hemsida? Ja, jag tycker det eftersom jag helt och hållet kommer att få bestämma innehållet helt och hållet. Vi får väl se hur det kommer att bli. Just nu har jag ingen aning, men lite idéer har jag.
Och så få väl man önska alla en riktigt GOD JUL.
/svannte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback