jag och barnen

jag och barnen  
I dag var en trevlig dag. Josefine, min dotter, var hemma och umgicks med resten av familjen. Tyvärr är det allt för ofta som tiden för umgänge inte räcker till. Ja, föräldrar till, snart, 20 åringar vet vad jag pratar om. Dom är aldrig hemma. Och är dom hemma så är det telefon, tv och sova.
Nu gör det mig inte så mycket eftersom jag mycket väl kommer ihåg hur jag själv va. Jag var aldrig hemma. Jo, när det var mat, men då kom jag aldrig i tid.
I alla fall så var det kanonkul. Och xtra kul va att det gick att ta en bild på mig och barnen. Nu fick Christl, min fru, stå bakom kameran, så det gick inte att få med alla på bilden. Men det kommer säkert.
/svannte

Kommentarer
Postat av: Syrran

Härligt att få rå om dom lite ibland =)
Kul med foto på er. Synd att inte Christl också kunde vara med!
Kram på er

2006-12-18 @ 19:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback